Klachtenprocedure

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de producten die bij ons op de webshop staan.

Als u desondanks van mening bent dat de producten op Esmi-Shop niet aan uw verwachting heeft voldaan, kunt u een officiële klacht indienen. Wij willen ons uiteraard inspannen om deze op te lossen.

U kunt uw klacht via email indienen bij ons:

mail info@esmi-shop.nl

De volgende voorwaarden hanteren wij:

  • De indiener van de klacht krijgt binnen 5 werkdagen bericht van ontvangst van de klacht;
  • Klachten worden binnen zeven werkdagen vertrouwelijk in behandeling genomen en zo spoedig mogelijk afgehandeld, zodat we direct op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing voor de klacht.
  • Als een klacht niet in behandeling wordt genomen, wordt de indiener van de klacht uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangstdatum hiervan op de hoogte gesteld.
  • Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd in de klachtenadministratie van Esmi-Shop
  • Een klacht moet binnen zes weken na de ontvangstdatum zijn afgehandeld.


 

Informatie

Contact informatie:

Adres:
Linthorst Homanlaan 10, 4463BV, Goes

Whatsapp:
+31647219165

Email:
info@esmi-shop.nl

Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.